Reklamační řád
Reklamační řád internetového obchodu luxusni-loznice.cz
V případě, že vám z jakéhokoli důvodu dodané zboží nevyhovuje, Luxusní ložnice vám poskytuje lhůtu 7 dnů na vrácení nepoškozeného zboží. Náklady na poštovné hradí zákazník!
Reklamační řád upravuje podmínky reklamace mezi provozovatelem/prodávajícím a objednatelem/kupujícím (dále jen „RR“).
Úvodní ustanovení
- Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě Luxusni-loznice.sk je Ing. Michaela Baričičová, Tomášiková 1973/32, 821 02 Bratislava.
- Objednatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (produktu/ů nebo služby/eb).
- Tento Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem při vyřizování reklamací, týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.
- Reklamací se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí objednatelem uplatněné právo ze zodpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytovaných objednatelem, kterým se požaduje určitá náprava nebo náhrada za vadné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.
Postup vyřizování reklamací
- V souladu s tímto RR může oprávněná osoba uplatnit reklamaci osobně, písemně nebo elektronickou poštou.
- Reklamace musí obsahovat zejména:
• kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
• předmět reklamace, případně čeho se objednatel domáhá,
• komu je reklamace adresována,
• datum podání reklamace,
• podpis objednatele nebo podpis oprávněné osoby spolu s plnou mocí. - V případě podání reklamace elektronickou poštou, faxem nebo písemně oprávněnou osobou jménem objednatele musí být k reklamaci přiložena plná moc k zastupování objednatele ve věci reklamace.
- Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2 tohoto článku, bude považována za neoprávněnou.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Objednatel vystaví klientovi o vyřízení reklamace písemný doklad.
- Za den uplatnění reklamace se považuje:
• u poštovních zásilek – den doručení reklamace do podatelny sídla objednatele,
• u osobního doručení – datum na kopii reklamace potvrzené objednatelem,
• u doručení elektronickou poštou – den doručení e-mailové zprávy na e-mailovou adresu objednatele. - Ostatní právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem výslovně neupravené tímto Reklamačním řádem se budou řídit příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřených mezi provozovatelem a objednatelem a příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných na území Slovenské republiky, a to v tomto pořadí.
- Objednatel je oprávněn tento Reklamační řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoli změnit nebo doplnit. Objednatel zveřejní aktuální znění Reklamačního řádu na svých stránkách.
Tento RR nabývá platnosti a účinnosti od 15.08.2011 a plně nahrazuje předchozí RR. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RR i bez předchozího upozornění.